Alunperin olen tämän blogin perustanut siksi, että laitan itselleni muistiin, mitä olen tehnyt käsin ja mistä olen ohjeet löytänyt. Ja joskus olen antanut itselleni vapauden kirjoittaa mistä sattuu. :D Alussa kynnys kirjoittaa ja julkaista oli todella korkea. Nyt huomaakin, että tulee julkaistua ehkä liiankin helposti ja miettimättä tekstiä ja sen sisältöä. Mutta aion jatkaa samaan malliin. Puhdas käsityöblogi tämä ei ole, eikä koskaan tulekkaan sellaiseksi. Ja toisaalta en ala kirjoitella perheen asioita enempää tänne, joskus palasia sieltä täältä...

Pääsiäinen meni osin kotona ja osin Mummolassa. Siellä talvi yllätti meidät. ;) Mutta kivaa oli hieman lomailla ja nähdä sukulaisia ja ystäviä. :) Curlingiakin pääsi tämä mamma testaamaan. Hieman on oudot lihakset kipeänä, mutta kivaa oli! Vaikkei meidän joukkue voittanutkaan... ;D ;D

Tässä lauantaina valmistunut Roosa-huivi, jonka äitini sai itselleen hartioita lämmittämään. Lankana seitsemän veljestä ja puikkoina oli 6 puikot.

506694.jpg

Esikoisen kummitädille meni nämä, lankana seitsemän veljestä ja puikot oli 3.:

506693.jpg


Ja tässä kevään mittaan ostettuja juttuja... Korian ABC on paha paikka ;D Kid Mohairit oli siellä tarjouksessa, niin pitihän mun sellaista ottaa matkaan mukaan...

506695.jpg

Kolibrista on jo tuloillaan pojille kevätmyssyt ja Ainosta aion tehdä jotain jouluksi.. ;)