Sen verran jäivät vaivaamaan, että iltapäivällä piti lapsille pakata päälle ja mennä uudestaan hypistelemään. Mukaan sitten lähtivät nämä:

4½ pitkät ja 4,0 pyöröpuikot. En tiedä tarvitsenko niitä koskaan, mutta hyvä olla olemassa :)
* * * *
Mielessä kyllä jo kävi fifi2 aloittamista, onhan noita lankoja...
