

Jiihaa! Kesälomani pian alkakoon! ;)
*lisäys*
Ja tokihan festareilla pitää olla nämä mukana:

tiistai, 5. elokuu 2008



KatriA - se töissä käyvä, kahden pojan äiti. Käsitöitä, keittiöterapiaa leivonnan muodossa, lapsiperheen arkea - harvaan tahtiin, mutta joskus kuitenkin.